Lite spårning i skogen

Så roligt det blev idag när först både matte/husse tog mig med på morgonpromenaden, och sedan efter frukost så drog vi till skogs. Jag fick först en rastningsrunda med matte där jag fick springa fritt på snö-skaren och snusa runt hur mycket jag ville - super härligt! Under tiden hade husse lagt ut två spår till mig, så efter en liten vilopaus så fick jag spårselen på mig och sedan gav jag och matte oss iväg i spåren. Så underbart skönt och kul att vara i skogen och få använda nosen och hjärnan lite grann. Det var så länge sedan så jag fick lite bråttom - satte full fart framåt och missade då att markera ordentligt när jag passerade pinnarna, men matte höll tillbaks lite och då gick det bättre. Älskar att vara i skogen med husse/matte och önskade att vi kunde göra detta varje dag.

Nu är jag trött och behöver vila - så jag pustar ut på min favoritplats i hallen och vaktar lilla toaletten :-)

Kommentarer
Postat av: Lisa & Gaia

Känner igen det där! :) Men visst är det härligt när det vankas vår och spårtider!? ;)

2011-02-14 @ 15:09:04
URL: http://www.hasslehoffs.com/gaia..htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0