Vardagslunk

Veckan har passerat i sin vanliga vardagslunk. Husse kör upp mig redan 05:45 på morgonen och sedan en runda innan han lämnar mig på dagis kl 07. Sedan har jag det toppen på dagis hela dagen, även om jag hade önskat mig en lekkompis - har dock hört att det kanske kommer en dam som kan passa mig från 01 februari - så hoppas hon vill leka riktigt mycket. Blir sedan hämtad ca kl 17.00 och full fart hemåt för att få sig lite käk. Är ju inte så matglad på morgonen, men efter en hel dag på dagis så är det annorlunda och då behöver jag mera energi kvickt för att sedan kunna hålla matte/husse aktiva under kvällarna.

Denna vecka har även min polare Winston bott på pensionatet. Vi får inte leka ihop, då jag visar lite dåliga sidor ibland och det är nog bäst att husse/matte är med så allt flyter lugnt när vi två umgås ......

Har även hört i veckan att Hoffe Lägret i Halen är under planering - så jag hoppas allt Hoffe släktingar och andra Hoffar nu planerar in detta i kalendern.
Så notera följande: 

Årets läger kommer att äga rum i Halen den 1-5 juni. Det blir alltså 3,5 dagars hundträning i år!

Vi ses väl där!!  Voff Voff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0